Laatste week in Nederland is begonnen - Reisverslag uit Vlengendaal, Nederland van Janine Smeets - WaarBenJij.nu Laatste week in Nederland is begonnen - Reisverslag uit Vlengendaal, Nederland van Janine Smeets - WaarBenJij.nu

Laatste week in Nederland is begonnen

Blijf op de hoogte en volg Janine

22 Maart 2015 | Nederland, Vlengendaal

De laatste week is aan gebroken. Laatste dingen nog regelen en dan ben ik helemaal voor vertrek.
Ik kan niet wachten tot ik eindelijk vertrek en mijn eerste stap in het mooie land Australie zet.
Afgelopen week verrast door afscheidsfeest van familie.
Van de eerste mensen afscheid genomen en deze week volgende de laatste.
Het moment dat je echt afscheid moet nemen doet je beseffen dat het bijna zover is.
Ik ga iedereen missen , maar ik weet zeker dat ik een super tijd ga beleven in Australie.

ik hou jullie tijdens mijn avontuur zoveel mogelijk op de hoogte met verslagen en foto's.

nog 7 dagjes wachten en dan begint het avontuur.

  • 22 Maart 2015 - 17:34

    Henny En Jan Van Haarlem:

    Janine,
    We wensen je een goede reis toe en zullen je avonturen volgen.
    Veel plezier.

    Henny, Jan en de kinderen
    Gezinshuis Kerkrade

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janine

Actief sinds 11 Maart 2015
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 9160

Voorgaande reizen:

29 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Australie avontuur

Landen bezocht: