Laatste 10 weken zijn begonnen - Reisverslag uit Mosman, Australië van Janine Smeets - WaarBenJij.nu Laatste 10 weken zijn begonnen - Reisverslag uit Mosman, Australië van Janine Smeets - WaarBenJij.nu

Laatste 10 weken zijn begonnen

Blijf op de hoogte en volg Janine

25 Juli 2015 | Australië, Mosman

Hallo Iedereen in Nederland, waar het nu heerlijk vol op zomer is! Ik zit nu midden in de winter, maar winter kun je het niet echt noemen. Meestal is het rond de 18 graden en het koudste wat het tot nu toe overdag is geweest is 12 graden. Maar dit weekend is het heerlijk 21 graden dus lekker genieten. Dus menen winter kun je het niet echt noemen het lijkt hier meer op Lente in Nederland.

De laatste maanden zijn in gegaan. Over 10 weken vlieg ik alweer terug naar Nederland. Het afscheid nemen hier in Australia is langzaam begonnen. Volgende week vertrekt de eerste vriendin om te reizen. Twee weken erna vertrekken de volgende twee. Dan zijn Mandy en ik nog samen over. Maar gelukkig zie ik de andere drie nog keer voordat ik terug naar huis vlieg!
Mijn laatste maand staat nu al helemaal vol gepland. 11 tot 13 September ga ik met Natasja en Mandy naar Melbourn en The Great Ocean Road. Weekende erna komen Michelle en Amber terug dus gaan we nog even gezellig weekend doorbrengen voor dat ik vertrek.
Wat ga ik die meiden missen, na bijna 6 maanden met elkaar hebben door gebracht, speciale dingen mee gemaakt maar ook gewoon de leuke gezellige weekende in de stad.

Nu besef ik goed dat de tijd hier voorbij vliegt. Voordat ik het weet ben ik weer terug. Van de ene kant is dat een super fijne gedachten om iedereen weer te zien, maar van de andere kant wil ik hier nog niet weg. Ik ga mijn vriendinnen missen. Maar meeste van alles ga ik de kids missen, die twee zijn zoveel voor mij gaan betekenen.
Mijn host parents hebben nu waarschijnlijk een nieuwe Au Pair gevonden. Toen ik met mijn host moeder hier over praten was, vertelde ze me dat ze echt niet weet wat ze moet doen als ik weg ben. Ze zegt zo; Ik ga vaak genoeg nog zeggen Waarom is Janine niet meer hier, was Janine maar hier!
Dit deed me natuurlijk enorm goed om te horen. Ook als zei ook vertelen dat de kids helemaal gek om me zijn en dat ze ooit een Au Pair gehad hebben die de kids SUPER vonden en waar alle andere eigelijk niet aan konden tippen. Maar dat ik met haar toch nu om de troon span, om het zo maar even te noemen. Het is altijd fijn om te horen dat je het goed doet. En de kids hebben nu met mij erbij al 9 Au Pairs gehad. Dus voel me toch best vereerd dat ik hoog aan hun lijstje kom van Beste Au Pair.

Gisteren zijn we met paar meiden naar veschillende hidden Bar's geweest. Was erg gezellig en keer iets anders dan normaal. De eerste was Wiskey Bar en nee ik heb geen wiskey gedronken. Achter de bar staan misschien wel honderden wiskey flessen in rekken aan de muur. Daarna zijn we naar tweede bar gegaan, wat me op viel is dat beide barren heel ouderweds waren ingericht.

Vandaag gaan we we uiteten als afscheid van vriendinnen. Gezellige avond van maken. Morgen gaan we de Manly Walk doen en dan is het weekend alweer voorbij!
Dus mensen het gaat super hier in Australie tijd vliegt echt voorbij dus voor jullie het weten, komen jullie me weer tegen in Limburg :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janine

Actief sinds 11 Maart 2015
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 9164

Voorgaande reizen:

29 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Australie avontuur

Landen bezocht: