Bijna 2 maanden al in Australie - Reisverslag uit Mosman, Australië van Janine Smeets - WaarBenJij.nu Bijna 2 maanden al in Australie - Reisverslag uit Mosman, Australië van Janine Smeets - WaarBenJij.nu

Bijna 2 maanden al in Australie

Blijf op de hoogte en volg Janine

25 Mei 2015 | Australië, Mosman

De tijd vliegt echt voorbij, alweer bijna 2 maanden hier.
Al helemaal gewend aan mijn dagelijkse ritme.
Afgelopen 2 weken heb ik langzaam dag voor dag mijn verjaardags kaartjes ontvangen, allemaal zijn ze aangekomen alleen het kaartje van mijn ouders nog niet.
Maar ik wil iedereen heel erg bedanken voor de lieve en mooie kaartjes!
Verder heb ik weekend na mijn verjaardag niet veel gedaan, op de zondag na, even naar bondi geweest beach wandeling gemaakt en bij Duitse bar een Weizenbier en Radler gedronken en erna 's avonds the Rocks tour gedaan met Mandy en Natasja.
Het was erg intressante tour en je komt opeens in een heel andergedeelte van Sydney Centrum.

Verder de week rustig door gebracht, af en toe gesport en voor rest niet veel gedaan. Woensdag en Donderdag avond moest ik oppassen, gezellig met de kids hele dag, film met ze gekeken, kussen gevecht gehad.
Vrijdag ging de familie naar Melbourn tot zaterdag.

Mandy en Natasja kwamen naar mijn huis en hebben bij mij wat gegeten, daarna zijn we naar stad gegaan voor de VIVID Pubcrawl. Met nog 3 andere meiden zijn we gaan stappen. Het was leuke avond, alleen op de terug weg regende het heel hard en voor dat thuis was, was ik helemaal doorweekt en kon ik mijn kleren uitvringen.
Zaterdag, zijn we 's avonds naar een Salsa bar geweest, eerst een drankje gedaan en vanaf half 11 werden de tafels aan kant geschoven en kon je salsa dansen. Mannen jong en oud komen naar je toe en vragen of je wilt dansen, en na de dans brengen ze je weer terug naar de plaats. Nou salsa dansen heb ik al altijd willen doen, maar BOH het gaat veel te snel je wordt alle kanten op gegooid het gaat heel snel, je wordt rond gedraaid. Was leuk om een keer mee te maken, maar het gaat veel te snel voor mij.
Zondag zijn we over een markt op The Rocks gelopen, en heb ik voor mezelf een souveniertje gekocht. Erna zijn we met de Ferry naar Luna Park geweest. Luna Park is een soort kermis aan de andere kant van de brug. We zijn er alleen overheen gelopen en verder niks gedaan. Was leuk om een keer te zien. Daarna zijn we naar de Duitse kroeg geweest. Daar draaien ze alleen maar Duitse Schlaager muziek, de bediening heeft tirol kleren aan en krijgt pulle bier. Weer een 0,5l Weizenbier gedronken.


Eingelijk heb ik niet veel speciaals gedaan voor mijn gevoel. Ik voel me ook niet echt een tourist, maar meer een inwoner, Het voelt helemaal gewend hier, ook al heb ik nog steeds heimwee momentjes. Maar dan gan ik er even op uit met Vriendinnen en dan is weer alles goed. Genieten van het mooie leven hier.
Over weekje ga ik alweer naar Cairns met Mandy, Ik kijk er erg naar uit.
Voor de rest heb ik nog niks gepland, ik ga eerst dit tripje maken en erna zie ik weer wat ik ga doen.


  • 25 Mei 2015 - 09:56

    Gertie Van Bussel:

    Een weekje wat rustiger aan doen heeft ook wel iets, ook dan kun je genieten van niet alle daagse dingen. Maar in je verslagje schrijf je toch alweer van alles van hetgeen je gedaan hebt. Het lijkt misschien niet zo heel apart maar je bent toch weer dingen gaan doen die je normaal niet zou doen of nooit gedaan had, dus het blijft toch genieten van een hele andere wereld. En de heimwee momentjes horen er bij. Nog heel veel plezier en bereid je maar goed voor op je bijzondere trip in juni. Heel veel groetjes.


















Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janine

Actief sinds 11 Maart 2015
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 9140

Voorgaande reizen:

29 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Australie avontuur

Landen bezocht: